sobota, 4 sierpnia 2012

Pomyliłyśmy kierunki

 
Plaża...

02.08.2012
Trasa: Posada G. - Jaśliska - Medzilaborce - Zdudske Dlhe (uroczy nocleg nad rzeką). 73 km
Polecamy drogę Jaśliska - Medzilaborce na rower - sielankowy krajobraz z fajnym szutrem

Drugi dzień upłynął w atmosferze ostatnich pożegnań, rozmów - bo to jeszcze w Polsce... W Jaśliskach wspominamy z lokalnym miejscowym "Wino truskawkowe" A. Stasiuka  i tak schodzi;) A potem to już zapach lasu i pól, urokliwe krajobrazy Beskidu Niskiego. Kolejne ognisko, kąpiel w rzece, wspólne odpalenie nowej kuchni (pozdrawiamy Zbycha). Kuchenka to nowe cudeńko na benzynę, wkrótce będziemy robić jej pomiary gotowania:)
Życie obozowe



03.08.2012
Zdudske Dlhe - Humenne - Posa - Trhoviste - Zemplin. 100 km

Tym razem bardziej osobiście, ale kolejny dzień najlepiej opisze cytat "Żaden człowiek nie jest samotną wyspą; każdy stanowi ułamek kontynentu, część lądu (...) śmierć każdego człowieka umniejsza mnie, albowiem jestem zespolony z ludzkością. Dlatego nigdy nie pytaj, komu bije dzwon; bije on tobie." (J. Donne). Było refleksyjnie.

 


Przed wyjazdem wiele osób życzyło nam zdrowia i szczęścia. Życzymy Wam tego samego, gdyż to wszystko jest bardzo powiązane.
Przemknęłyśmy przez Słowację, a teraz czas na winne degustacje. Jesteśmy na Węgrzech. 





6 komentarzy:

  1. Dziewczyny! Mam nadzieję, że wino na Węgrzech wyborne ale po degustacji pedałujecie dalej! Czekam z niecierpliwością na informacje z kolejnego etapu! Wierna Wirtualna Towarzyszka Wszej podróży ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ;) Aniu-dziękuję ...Jesteś moim duchowym przewodnikiem jeśli chodzi o siłę i odwagę;) Dziękuję -potrzeba mi tego w życiu...Miło patrzeć na Wasze uśmiechnięte twarze...czuć tą energię życia;) ech...Buziaki...A.M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przewodnikiem jest dla mnie siła kobiet. Jak Maria Moneta Malewska;) Silna babka która wie czego chce. Przy okazji polecam jej audycje radiowe;)Buźka;)

      Usuń
  3. Aż chce się razem z Wami być - może poczekacie :) Aśka Ka.

    OdpowiedzUsuń
  4. NAsze zdrowie:D ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zagadka dla Duszka...nastaw zatem swe uszka...
    Jak to możliwe, że jadąc na dodatek w przeciwną "mańkę", już 07/08 b.r.byłeś na odległym jak czytam Nordkapie? A widziałem ranieńko Cię Tam, nim otwarto cały ten kram...O świcie w słońcu błyszczałeś i południe Norwegii ze mną wspominałeś...a słyszałem Cię tam...
    Mam cichą nadzieję że też mnie jeszcze gdzieś czasem podwieziesz...po starej rowerowej znajomiłości do dróg zawiłości...Tybet może być;)
    Z mojej strony możesz na to liczyć...Póki mi korba luft miele!
    Pozdro dla Torka!
    Szerokości na drodze!!! Uważejcie na pieronów z rułkami!!!
    zethos

    OdpowiedzUsuń